Központ

Párkány, Sladkovicova út 1.

Nyitva: 9:00-16:00

H-K-Sz-Cs-P

Termékajánló
Nyelv váltás
Tanúsítvány
SSL Certificate

Kapcsolat / Információ

Vállalatunkat azért hoztuk létre, hogy a gyártó képviselőjeként népszerűsítsük a TerraSec és egyéb termékeket a legtöbb esetben be is építjük önnek az ország teljes területén, szerintünk a legkedvezőbb feltételekkel!

Telefonszámunk: + 36 70 621 2349 

Telefonos ügyfélszolgálatunk 8:00-20:00 között áll a rendlekezésére a hét minden napján!

e-mail címünk: info@terrasec.hu

Levelére, amilyen gyorsan csak lehet, válaszolunk!

Vagy kérjen visszahívást:

Melyik termékünk iránt érdeklődik? (több lehetőséget is bepipálhat)
TerraSec beltéri biztonsági ajtók
TerraSec kültéri biztonsági ajtók
HiSec beltéri biztonsági ajtók
Műanyag ajtók
Más termékkel kapcsolatban érdeklődök
Melyik településről érdeklődik?
Legyen kedves megadni a nevét:
Legyen kedves megadni a telefonszámát, amelyen elérhetjük
Legyen kedves megadni az e-mail címét
Hogyan tervezi átvenni a termékünket?
Úgy tervezem, hogy beépítéssel kérem
Csak kiszállítással
Személyesen tervezek érte elmenni
Tudta, hogy mi sohasem kérünk el előleget?
Igen, tudtam
Nem, ezt nem tudtam
Amennyiben leírja röviden a kérdését, akkor kollégánk a témából felkészülve keresi (nem kötelező kitölteni)

Amennyiben megkapjuk a visszahívást igénylő lapot, kollégáink amelyen gyorsan csak lehet felhívják Önt!

* Adatait minden esetben a GDPR szabályozással és az adatvédelmi tájékoztatónkkal összhangban kezeljük! 

A megrendelés minden esetben szerződésnek minősül, lépések, hogy a szerződés hatályba lépjen:

1. A vásárló kiválasztja a terméket,

2. A "kosárba" helyezi kiválasztja, hogy mely lehetséges módon szeretné megkapni a terméket,

3. A megrendelés gombra kattint

4. Kitölti a rendelés leadásához szükséges adatokat

5. A megrendelő véglegesíti a megrendelést

6. A megrendelő visszaigazoló e-mailt kap, majd e-mailben vagy telefonon kap tájékoztatást a szállítás (vagy beépítés) várható időpontjáról

A fenti módon megkötött megrendelés írásbeli szerződésnek minősül - ennek nyelve magyar - a lenti szerződési feltételek figyelembevételével, elektronikus rendszerünkben a megrendelések minden esetben visszakereshetőek.

 

* Az árváltozás jogát fenntartjuk, a vállalt szállítási idő tájékoztató jellegű, a megrendelések 98%-ára vonatkozik! Cégünk a legnagyobb importőrökkel / gyártókkal áll kapcsolatban, az esetleges készlethiányokból adódó károkért felelősséget nem vállalunk!

 

* A honlapon feltüntetett információk tájékoztató jellegűek, a változtatás jogát fenntartjuk, az esetleges szerkesztési hibákért a TerrasecAjto.hu felelőséget nem vállal, de cégünk mindent megtesz annak érdekében, hogy ezek kijaívtásra kerüljenek. Ennek módja: cégünk havonta egyszer ellenőrzi az árakat, adatokat, valamint a vásárlói észrevételek alapján folyamatosan javítjuk fejelesztjük honlapunkat.

 

* Az előzetes tájékoztatás e-mail/telefonon történő ár a megrendelések 99%-a alapján helyes, bizonyos esetekben a helyszínre történő kiérkezéskor (előre nem látott, nem szabványos megoldások esetén) az előre kalkulált ár változhat, ilyen esetben előre tájékoztatjuk a megrendelőt, aki tud dönteni a megrendelése sorsáról.

 

* Mi büszkék vagyunk arra, hogy az előre kalkulált ártól és megbeszélt határidőktől csak a legvégső esetben térünk el, ez csupán a megrendelések 1%-a! (sajnos felelőséget az esetleges csúszásokért nem tudunk vállalni)

 

* A beépítéssel kapcsolatos árak, információk tájékoztató jellegűek a változtatást jogát a TerraSecAjto.hu fenntartja.

 

* Cégünk alap esetben (a megrendelések 99%-a) nem számol fel plusz kiszállási költséget, bizonyos nagy távolságok esetén, azonban az ügyfélszolgálatunk előre jelzi ezt, így a kedves vásárló időben tud dönteni a megrendelésről.

 

* Igény szerint takaróléccel végezzük el az utólagos helyreállítást, ez azt jelenti, hogy az alap akciós ár már tartalmaz egy 2 cm-es szélességű fehér takaró panelt, abban az esetben, ha ez nem elegendő vagy a megrendelőnek egyedei igényei vannak, akkor felár ellenében tudunk biztosítani az egyedi falsíkhoz illeszkedő takaró megoldást. Ennek költségét a keletkezett felület és a szükséges alapanyag mennyiségének arányában a helyszínen előre jelezzük, mivel ez előre nem látott egyedi megoldásnak minősül.

 

* A fogyasztót megillető elállási jog a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül indolás nélkül gyakorolható, a futárszolgálatos szállításnál.

 

* A fogyasztó írásban történő elállása esetén elegendő, ha a nyilítkozatát az elállási határidőn belül elküldi

 

* Cégünk a fenti esetben a fizetett összeget 14 napon belül visszatéríti. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszogáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli.

 

* Figyelem: Cégünk követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését, a fogyasztónak törekednie kell a termék eredeti állapotában történő visszaszolgáltatására.

 

* Amennyiben futárszolgálattal történik az termék kiszállíátsa, a termék külső sérüléséből fakadó reklamációt, csak jegyzőkönyv ellenében tudjuk figyelmbe venni. (A jegyzőnyvet a futárszolgálat munkatársa veszi fel a termék kiszállításakor.)

 

* Kiszállított terméknél bárminemű felületi hibára/sérülésre való hivatkozást/kifogást csak a szállító által felvett jegyzökönyv kíséretében tudunk befogadni, jegyzőkönyv hiányában nem tudunk a megkereséssel foglalkozni, mivel jegyzőkönyv hiányában a megrendelő nem tudja bizonyítani, hogy a futárszolgálatnál történt a sérülés!

 

A webáruház teljes ÁSZF-e itt olvasható: link